poniedziałek, 18 stycznia 2021

♦ Pytania (nie)oczywiste #4 ♦

 Hejka naklejka!
Moi drodzy, w zeszłym miesiącu odłożyłam tą serię na nowy rok, nie będąc pewna tego, czy w ogóle się doczekamy. A jednak - doczekaliśmy, więc postanowiłam pozbierać materiały do kolejnej części i znowu troszkę Was pomęczyć 😂. Miłej lekturki!
Na dzisiaj przygotowałam cztery pytanka, z których większość odwoływała się do całokształtu naszej gry w Awatarię albo zmuszały do krótkiej refleksji przed udzieleniem odpowiedzi. Jedno było wręcz banalne, ale co tu dużo zdradzać. Przejdźmy do odpowiedzi na poszczególne pytania!
1. Który rok Twojej przygody z Awatarią uważasz za najlepszy?




2. Jak najczęściej uzupełniasz niedobór energii?




3. Jakim jednym słowem opisałbyś/opisałabyś Awatarię?




4. Który zeszłoroczny event wspominasz najlepiej?




Odpowiedzi bywały przeróżne, nic nowego 😂. Jeśli chodzi o moje odpowiedzi, to za najlepszy rok uważam właśnie ten miniony, czyli 2020 - najbardziej mnie rozwinął, poznałam wiele wspaniałych osób, zrealizowałam eventy, na które w latach poprzednich nie miałam czasu. Co do niedoboru energii, to standardowo lodówki. Jedno słowo opisujące Awatarię? Znajomi. Zdecydowałam się na ten wyraz, ponieważ granie w Awatarię w pojedynkę nie miałoby najmniejszego sensu - to właśnie my tworzyliśmy tą grę. Najlepiej wspominam event halloweenowy - był on całkiem prosty, bardzo szybko można było się wzbogacić i przy okazji spędzić sporo czasu ze znajomymi nad grą w memory. A jakie byłyby Wasze odpowiedzi?
To wszystko na dzisiaj moi drodzy, trzymajcie się i dobrego dnia!

1 komentarz: