piątek, 8 stycznia 2021

♦ Zalety i wady eventu zimowego 2020/2021 ♦

 Hejka naklejka!
Moi drodzy, do końca eventu zimowego pozostało równo 10 dni, więc każdy w pocie czoła zbiera śnieżynki czy też walczy na specjalnej mapce z bałwanem, by uzbierać odpowiednią ilość gałązek na tytuł. Pewnie zdziwi Was, że jeszcze poruszam ten temat, ale wpadłam na ciekawszy pomysł przedstawienia tegorocznego eventu. Postanowiłam wypisać zalety i wady, które dostrzegam, a następnie podpytać Was o opinię. To co? Zaczynajmy!
Źródło: VK
Przez wielu event zimowy jest uważany za najgorszy w ciągu roku. Nie dziwi mnie więc, że ja akurat najbardziej czekam na niego - zawsze przeciwne zdanie, niż większość graczy... może to przez to, iż w latach poprzednich wpadałam tylko na chwilkę, żeby go Wam opisać, a nie brałam w nim udziału. W tym roku nie mogłam sobie odmówić tej frajdy, mimo skomplikowanej, bynajmniej takie początkowe odczucia miałam, jego formuły.
W pierwszej kolejności spojrzymy na tą optymistyczną stronę wydarzenia - czy będzie ich taki nadmiar, że minusy zginą w tłumie? Okaże się za momencik.
・dodatkowe zadania
W tym roku mamy możliwość wykonania tylko i aż trzech dodatkowych zadań, za które otrzymujemy różne nagrody. Najbardziej kuszące jest zdecydowanie tworzenie rękawiczek, bo nie wymaga to większych zasobów, a w nagrodę otrzymujemy aż 40 złotych monet.
・ozdobione poszczególne parcele
Ten punkt weźmiemy jeszcze pod lupę przy okazji wad, ale to wyjaśnię za momencik. Jeśli chodzi o plusik, to ozdobione powyższe parcele dodają z pewnością uroku, klimatu. Nie wyobrażam sobie np. eventu zimowego bez ogromnej choinki w klubie czy śniegu na ulicy.
・możliwość zakupu oryginalnej, kolorowej odzieży
Kolorowa odzież to zdecydowanie główna motywacja dla graczy w trakcie eventu zimowego. W tym roku, jak już wcześniej wspominałam we wpisach, otrzymaliśmy nowe komplety, więc tym bardziej gracze mają co robić. A Ci, którzy mają zaległości z lat poprzednich, to mają jeszcze więcej do nadrobienia...
・brak możliwości zakupu śnieżynek za G
Na ten temat zdania graczy są podzielone - jedni uważają, że to dobry krok, inni wręcz przeciwnie. Ja należę do grupy, która czekała za opcją kupowania śnieżynek za złote monety, gdyż kolorowe ciuchy z tego eventu to takie cuda, a jednocześnie tak drogie cuda...
・zepsuta możliwość odbierania rękawiczek za aktywnych sąsiadów
Błąd z sąsiadami towarzyszy już nam od dłuższego czasu - znikający sąsiedzi z listy, brak możliwości proszenia o materiały, a teraz - nie możemy zebrać rękawiczek za aktywnych znajomych z gry, nad czym bardzo ubolewam. 
・obrywanie śnieżkami od innych graczy
Pewnie pomyśleliście sobie teraz - ale żeś wymyśliła, co Ci w tym przeszkadza. Już Wam szybciutko tłumaczę. Owszem, jest to plus, jeśli to my rzucamy te śnieżki w innych i tym samym zbieramy lampki potrzebne do utworzenia łańcucha, dającego nam więcej śnieżynek, ale z perspektywy gracza, który obrywa jest to naprawdę minus. Po pierwsze, powstają przez to lagi i wyrzuca graczy z gry. Po drugie - kiedy chcę się z kimś przywitać, siedzę na ławce, tańczę czy wykonuję inną interakcję, to w momencie dostania śnieżką jest to przerywane, co na przestrzeni czasu staje się naprawdę uciążliwe.
・nie wszystkie parcele ozdobione
Tak, jak wcześniej wspomniałam, że ozdóbki to zdecydowany plus dla tegoż eventu, tak muszę także podkreślić, że nie wszystkie parcele takowe posiadają. Większość z nich pozostała bez zmian, co mimo wszystko uważam za wadę - jak szaleć to szaleć, a nie połowa zrobiona, a reszta pusto.
・nie działający bałwan na mapce
Większość graczy rzuca się na bałwana na specjalnej mapce nie dla zdobycia tytułu, ale dorobienia się śnieżynek. Nie wszystkim jednak działa opcja podjęcia walki z bałwanem. Sama miałam z tym problem i przez około 2 dni w ogóle nie mogłam wejść z nim w interakcję. Uważam to za ogromne niedopatrzenie, na dodatek ogromnie uciążliwe. Pomijając już lagi, jakie tam występują...
Cóż to byłby za wpis, bez Waszych opinii. Postanowiłam troszkę Was pomęczyć i podpytać, jak Wy widzicie całą sytuację i czy chociaż jakaś część z Was podzieli moje zdanie na temat wad i zalet eventu. Spójrzmy, jakich odpowiedzi się doczekałam!








Jeszcze raz dziękuję wszystkim osobom, które zdecydowały się udzielić odpowiedzi na jakże trudne pytanko i pozdrawiam Was serdecznie! Jak mogliście przeczytać, gracze mają niekiedy podobne zdanie do mojego, co w sumie nie dziwi - pewne błędy i niedopatrzenia są po prostu strasznie uciążliwe.
A Wy jakie dostrzegacie zalety i wady tegorocznego eventu? Dajcie znać w komentarzu, jeśli macie inne ciekawe propozycje!
Tymczasem ja się z Wami żegnam. Następnego wpisu spodziewajcie się w niedzielę lub poniedziałek, jak zwykle dam znać w panelu ogłoszeń. Miłego popołudnia i do następnego!

2 komentarze:

  1. Wtf co to za pedersta na mapie zimowej na dole xDDDDD

    OdpowiedzUsuń