środa, 6 stycznia 2021

♦ Stylizacje z elementem stałym ♦

 Hejka naklejka!
Witam Was moi drodzy w pierwszej części stylizacji z elementem stałym w nowym roku. Uświadamia mnie to tylko coraz dobitniej, że czas leci niemiłosiernie szybko... Po burzliwej debacie w mojej głowie, czy wstawiać dzisiaj wpis, czy może jutro zdecydowałam ostatecznie, iż jeden dzień różnicy nie zrobi, a jak to pewna osoba rzekła: ,,Czytelnicy zając - uciekną".
W dzisiejszym wpisie, zaczynającym od nowa serię tworzenia stylizacji z elementem stałym rozpoczniemy, używając Bluzki ,,Rich", czyli elementu dostępnego wyłącznie w sklepie klubowym.
Z pewnością wywołała sensację wśród niejednego członka klubu po osiągnięciu 5. poziomu. Sama od razu ją zakupiłam - jest prześliczna i do wielu rzeczy pasuje. Do tego możliwość dobrania dowolnego koloru jest dużym plusikiem. To co, przejdźmy do stylizacji!
Cena: 19000 S 87 G 345 diamentów
Poszczególne elementy:
W powyższej propozycji mogliście mnie widzieć wielokrotnie, bo tuż po jej stworzeniu parę tygodni temu często ją moja postać miała na sobie. Wykorzystałam brązowy odcień paska przy spodniach do dobrania dodatków, takich jak buty czy torebka, które przełamały mi troszkę tą czerń. 
Cena: 7000 S 97 G 865 diamentów
Poszczególne elementy:
Tutaj definitywnie zaszalałam z elementami eventowymi, ale kolorystyka nadal podobna - czerń z innym kolorem, w tym przypadku odcieniem zieleni. Do tego lekkie dodatki w postaci torebki, okularów i naszyjnika, co myślę, że nie wyszło najgorzej. Zastanawia mnie tylko dół, a konkretniej buty - chyba wypadałoby je zmienić na jakieś inne albo i nie...
Cena: 100 S 35 G 345 diamentów
Poszczególne elementy:
Skoro dwie poprzednie mają kolor czarny, to przecież nie byłabym sobą, jakbym go gdzieś tutaj nie użyła. Zdecydowałam się na połączenie bluzki ze spódniczką, którą niedawno zakupiłam. Nigdy nie byłam jakoś za nią, ale stwierdziłam, że chociaż jedną zakupię. Nie szalałam z dodatkami - kusiło mnie dodać jeszcze kopertówkę, ale zrezygnowałam.
Zanim zakończę wpis w tradycyjny sposób, chciałabym wyjaśnić jedną rzecz, bo to Was pewno zastanawiało. Czemu na ostatniej z propozycji mam najnowszy wygląd, a w pozostałych - stary? Otóż, szykowałam ten wpis już jakiś czas temu, w obawie przed usunięciem gry na serwisie nk.pl. Tak się jednak nie stało, więc dopracowałam trzecią stylizację niedawno (czytajcie wczoraj 😂). 
Moim faworytem tym razem jest środkowa propozycja, choć tym razem ciężko było mi wybrać tą jedną najlepszą, a Wy jak uważacie?
Na zakończenie spójrzmy na parę stylizacji od graczy:
Pojawiły się przeróżne propozycje, ale zdecydowanie spodobała mi się propozycja Plotkary - połączenie tej spódniczki z niebieską bluzką i dodatkami - strzał w 10! Margo wpadła na podobny pomysł, jak ja, tyle że pokusiła się o inne dodatki i brązową opaskę, która u mnie by się nie sprawdziła, bo mam podobny kolor włosów. U Goldzi urzekło mnie połączenie kolorystyczne, które wyszło bardzo ciekawie, mimo drobnej, wkradającej się klasyki (ale klasyka najlepsza...).
To tyle na dzisiaj moi kochani, następnego wpisu spodziewajcie się w weekend, a o dokładnym dniu i porze dam znać w panelu ogłoszeń. Trzymajcie się i do następnego!

4 komentarze:

  1. Cudowne stylizacje! 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się zdecydować, ponieważ każda stylizacja jest świetna 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestańcie już, bo mnie zawstydzacie 🙈❤ Dziękuję!

      Usuń