środa, 13 stycznia 2021

♚♚ Fenomen Dwóch Haremów na Avaturkey♚♚

Siemanko kochani czytelnicy! Dzisiejszy post będzie odbiegał od standardów Awatarii na naszej klasie. Dziś zajmiemy się Avaturkey, więc jeśli chcecie dowiedzieć się o czym dzisiaj będzie nowy post w moim wydaniu zostańcie ze mną do końca.

Jeśli ktoś jeszcze nie wie, bądź go to ominęło, Avaturkey jest lepszą wersją gry niż Awataria na NK. Dlaczego? Jest tam bez limitowe G, co w przypadku biedniejszych ludzi jest pomocne. Jeśli chcecie wiedzieć co to za gra, przeczytajcie post autorstwa Emilki z bloga Awataria Kraina Inspiracji https://awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com/2020/10/turecka-podrobka-awatarii-hit-czy-kit.html, bo dzisiaj nie o grze będzie mowa, lecz o tym, co w niej się utworzyło.

Wiecie co to harem, prawda? Na NK zapoczątkowała go Hurrem Sułtan, która mimo wrogów jakich miała, mimo hejtów, które ją dotykał prowadziła harem, rozbudowała pałac do maksymalistycznych rozmiarów. Władczyni tego haremu jest niepokonana i nie poddaje się mimo wszystkich przeciwności losu.

Z moich informacji, które dotąd udało mi się zdobyć na Avaturkey, zanotowałam dwa haremy, które mimo minimalnych podobieństw różnią się od siebie. Przedstawię Wam oba te haremy.


Harem Valide Ayse Hafsy - To przede wszystkim ludzie, którzy go tworzą, ale także piękny pałac oraz dodatkowe jego części, które są urządzone w bardzo gustowny sposób. Harem posiada na obecną chwilę grupę na Discordzie, która posiada łącznie 23 członków. Sama Ayse Valide Sułtan jest przemiłą osobą, która dba razem z Hatce Sułtan o poprawny przebieg discorda czy haremu. Nie mam żadnej złej opinii na temat jej haremu, ani też nigdy takowe nie dotarły do mnie. Grupa discorda zrobiona jest w bardzo przejrzysty sposób, wszystko jest wyszczególnione i każda nowa osoba, która jest chętna, zawsze wszystko tam znajdzie. Ja z tym problemu nie widziałam. Dziękuję moim informatorom za tak szczegółowe informacje.

Ogólna ocena haremu Ayse Hafsy Sułtan to 9/10


Harem Turhan Sultan - Słyszałam, o tym, że pojawił się konkurent dla sułtanki Ayse Hafsy, czyli nowy harem grupy haremu na discordzie. Nie widziałam, więc na ten temat się nie wypowiem, ale widziałam pałac, który nie jest zbyt dużą konkurencją dla pałacu Ayse Hafsy Sułtan, więc zbytnio go nie pochwalę. Jest o wiele mniejszy, ale ma swój urok. Z sułtanką Turhan, założycielką haremu, także nie miałam okazji rozmawiać, ale dotarły do mnie informacje, że to dość specyficzna osoba i trzeba umieć z nią rozmawiać. No cóż myślę, że jeśli zdecydowało się na prowadzenie haremu, to trzeba mieć zdolności dyplomatyczne i przywódcze, czego brakuje sułtance Turhan, więc trzeba nad tym pracować, aby mieć tak idealne zdolności, jak Sułtanka Hurrem z Awatarii na Naszej Klasie czy Ayse Hafsa z Avaturkey.

Ogólna ocena haremu Turhan Sułtan 4/10

Jeśli grasz w Avaturkey i nie wiesz jak spędzić wolny czas polecam Harem Ayse Hafsy Discord>>>> AyseHafsaSultan#4368


Co wy na dwa haremy? Co na to Sułtanka Hurrem? Wszystkim możecie się podzielić w komentarzu! Dzięki za to, że byliście dzisiaj i do zobaczenia wkrótce, buziaczki. 

Wasza Sylwia

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy post. Jestem osobą z haremu Ayse Hafsy i bardzo serdecznie pragnę go polecić! Wszystko dopracowane, każdy szczegół. Bardzo mili ludzie. Pozdrawiam osoby które się nim zajmują, oczywiście naszą Ayse Hafse, Hatice i Hurrem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również pozdrawiam wszystkich członków haremu Ayse Hafsy

    OdpowiedzUsuń