wtorek, 21 lipca 2020

♦ Awatariada #1 ♦

Hejka naklejka!

Moi drodzy, nadszedł ten wielebny moment ogłoszenia wyników pierwszej rundy. Ze względu
na pewne niedogodności (uczestnicy wiedzą o czym mowa ) byłam zmuszona zmienić
kolejność rund, ale myślę, że nie stanowi to większego problemu. Ponadto, postanowiłam
zmienić czas dodawania postów dotyczących serii z środy na wtorek, gdyż stwierdziłam, że tak będzie lepiej. Zanim przejdę do tematu posta to mam dla Was jeszcze jedną informację -
Revolution postanowiła odejść z bloga, jeszcze raz dziękuję z tego miejsca za współpracę!

〜〜〜


Tytuł rundy już znacie i pewnie domyślacie się, czego dotyczy. Mimo wszystko przedstawię Wam pokrótce zasady:
・drużyna losuje z puli zagadkę (zagadek było o 2 więcej niż drużyn)
・wylosowaną zagadkę muszą odgadnąć, a jej rozwiązanie to temat przewodni do stworzenia
stylizacji przez wszystkich członków grupy
・uczestnicy dopiero teraz dowiedzą się, czy poprawnie rozwiązali zagadkę
・udział biorą goście specjalni - jury, które każdą stylizację oceniać będzie w skali 1-10
・dodatkowo, pod koniec posta pojawi się sonda, w której każdy czytelnik może zagłosować
na drużynę, która wystylizowała się najlepiej (1 głos = 5 punktów)
・jeśli chodzi o moją rolę - ogranicza się ona wyłącznie do krótkiej opinii, która nic nie wnosi
do tabeli z punktami - to tylko taka informacja dla graczy i czytelników
Myślę, że reguły są banalnie proste. Byłam bardzo ciekawa, czy zagadki przeze mnie wymyślone
okażą się sporym problemem. Mam nadzieję, że uczestnicy świetnie się bawili, a efekty ich pracy oceniać będą:
Kontrowersyjna blogerka, znana ze swoich szczerych wypowiedzi, właścicielka bloga Magiczna Awataria i przywódczyni [HP] Potterhead - Roxanne!
Blogerka zaskakująca swoimi stylizacjami, prowadzi blog Kava Awataria, gdzie dominuje tematyka modowa, przywódczyni [KSH] KOZAKI TOTALNE - piątnica!
Właścicielka bloga Notki Awatarii, rozkwitająca osobistość show - biznesu, dawniej pisząca
blog typowo o tematyce modowej, po reformie otwarta na szerszy wachlarz - Marta!
Dziewczyny na pewno się zaskoczą, że znalazły się tutaj ich zdjęcia, gdyż złapałam je
z zaskoczenia - no ale w końcu tak to miało być 😂. Z góry jeszcze raz Wam dziękuję, że
zgodziłyście się zasiąść w jury, wiele to dla mnie znaczy.
Sprawdźmy zatem, co nasze drużyny wylosowały za cudeńka.
Lemury postawiły na zagadkę numer 1, która brzmi następująco:
,,Z Disneya wszystkie słyną,
z książętami nigdy nie zginą.
Jedna z kołowrotkiem tańczy,
inna zaś - krasnoludków niańczy"
Odpowiedź to oczywiście Księżniczki Disneya. Sprawdźmy zatem, jak prezentują się stylizacje
i co o nich sądzą nasze jurorki:
Moja opinia: Zdecydowanie przypominasz mi Eryka z ,,Małej Syrenki" i zapunktowałeś
u mnie, tworząc stylizację i inspirując się właśnie tym filmem (ale to już wiesz...😂). Typowa
dla Eryka koszula i spodnie - prosto, ale z klasą. I oczywiście jego czarne buty... cudeńko!
Marta: Jak patrzę na Ciebie to wyglądasz mi na Eryka po przejściach ha ha. Broda i blizna na policzku zupełnie mi nie pasuje. Strój odwzorowany w 100%, jednak do wyglądu mam duże ALE, dlatego moja ocena jest taka a nie inna. 7/10
Roxanne: Fryzura jest wpasowana w oryginalną wersję księcia. Strój to zwykła biała koszula i spodnie. Usunęłabym brodę, bo trochę mi nie pasuje do tego Pana. Jeśli chodzi o całokształt jesteś idealnym księciem, a dowodzi temu to, że Twoja żona to urodzona księżniczka Disneya. Ocena 8/10
piątnica: Prostota to twój konik. Sama uroda jest bardzo oryginalna, co pozwala ci błyszczeć w takich połączeniach. Jedyne co bym dodała, to biżuterię w postaci złotego kolczyka. Ocena 8/10
Moja opinia: Ciekawa byłam, czy pójdziecie w tą samą bajkę i czy będziesz Ariel, ale plus
dla Ciebie za indywidualność. Pocahontas miała podobną sukienkę i charakterystyczny
wisiorek, o którym nie zapomniałaś. Przeszkadza mi jedynie bransoletka, która wydaje mi się, że gdyby była w innym odcieniu, wpasowałaby się lepiej. Całość jest po prostu jak z bajki.
Roxanne: Pochwalam Ciebie za pomysł na zrobienie tej stylizacji. Widzieliśmy już „Cinderella”, „Jasminę”, „Bellę” i „Aurorę”. Świetnie, że postanowiłaś odejść od stereotypów. Stylizacja pod moje gusta. Jedynie co mi nie pasuje ta fryzura. Niezbyt mi pasują te dwa kucyki do tej postaci – bardziej do Czarodziejki z Księżyca. Przymykając na to oko to Ty jesteś tutaj liderką grupy numer I. Oceniam Ciebie na 8,5/10
Marta: Stylizacja jest ładna. Na pewno widzę w tym Pocahontas. Nie pasują mi tutaj włosy, które bardzo rzucają mi się w oczy. Jakby były proste to wahałabym się nad 9 a nawet 10. 8/10
piątnica: Oczywiście poradziłaś sobie bardzo dobrze, odwzorowując Pocahontas, jednak stylizacja nie wygląda tak dobrze i estetycznie, jakbym oczekiwała. Czegoś tu brakuje. Mogłaś to nadrobić tematycznym tłem, na które niestety się nie pokusiłaś. Ocena 7/10
Kolejna drużyna wybrała zagadkę numer 3:
,,Nikt nie lubi starzeć się,
ale przecież czasu nie da zatrzymać się.
Jest na to jednak inna rada -
polecieć do chłopca, co niezwykłą mocą w Nibylandii włada
Rozwiązanie tej zagadki to Piotruś Pan, a stylizacje drużyny nr 2 prezentują się tak:
Moja opinia: Bardzo miło mnie zaskoczyliście, w jaki sposób przedstawiliście swoje stylizacje.
Wyszliście z inicjatywą dodania zdjęcia i opisania, kto to jest i za kogo się wystylizował.
Co do samej stylizacji - wyglądasz jak Dzwoneczek, połączyłaś ze sobą idealne elementy, nawet
twarz przypomina tą jakże śliczną wróżkę. Jestem zachwycona!
Roxanne: No po prostu cudownie to wymyśliłaś. Jestem oczarowana. Sukienka, skrzydła i fryzura wpasowuje się w klimat bohaterki. Poprowadź swoją grupę do zwycięstwa wróżka. „Ja wierzę we wróżki, a Ty? A Ty?” Skradłaś moje bajkowe serduszko na 9,5/10
piątnica: Odwzorowałaś dzwoneczka na tyle, na ile ta gra nam pozwoliła, jednak osobiście pobawiłabym się tą postacią. Dodałabym dodatki i zrobiła własną interpretację, a nie kopie jej wyglądu. Ocena 7/10
Marta: Jasna karnacja, blond kok, skrzydła, zielona sukienka i zielone butki. Jakbym nie miała napisane postaci to i tak wiedziałabym o kogo chodzi. Brakuje mi charakterystycznych pomponów, jednak chyba gra nie oferuje nam takich dodatków, dlatego daję 9/10.
Moja opinia: Momentalnie zabrakło mi słów na Wasze stylizacje. To, co zrobiliście to po prostu istny majstersztyk. Twoja stylizacja jest bardzo doprecyzowana, sukienka
pasuje, piórko we włosach również jest no i charakterystyczne warkoczyki - kolorek tylko się
niezbyt zgadza, ale poza tym jest super.
Marta: Pióro i buty dopasowałaś super. Kolor włosów mi się nie zgadza z kolorem włosów w bajce. Sukienkę dałabym inną, ale ogólne wrażenie jest ok. 7/10
Roxanne: Ojej jak na razie Wasza grupa wpadła mi najbardziej do gustu. Oddaliście piękno tej animacji w pikselowej wersji. Jedynie zrobiłabym mocniejszy kolor włosów, a reszta jest po prostu w 100% oddana oryginałowi. Jako fanka Disneya mogę szczerze powiedzieć, że dostajesz ode mnie 9/10.
piątnica: Bardzo uroczo wyglądasz w tym połączeniu. Szkoda, że wśród was nie znalazł się pirat, nawet jeżeli miałaby nim być dziewczyna, ale jako tygrysica Lilia całkiem nieźle ci poszło. Tak jak w przypadku white angel, liczyłam jednak na dodanie czegoś od siebie. Ocena 7/10
Moja opinia: Podjąłeś się odwzorowania stylizacji Piotrusia Pana, co moim zdaniem wyszło
nieźle. Doczepię się jedynie do dwóch rzeczy. Kolor butów jest bardzo wyróżniający się i
postawiłabym na Twoim miejscu na jakiś inny. Druga rzecz to koszula - niezbyt pasuje moim zdaniem, ale jak wiadomo - gra również nas ogranicza.
Roxanne: No cudownie po prostu. Stylizacja jest magiczna. Jedynie co mógłbyś dodać do stylizacji to piegi. Chociaż obejdziemy się bez nich. Praca jest fantastico. Masz ode mnie 8,5/10.
Marta: Brakuje mi pióra w czapce i paska. Kolor spodni mógłby być ciemniejszy. Z butami też bym pokombinowała i myślała nad innymi. 7/10
piątnica: Myślę, że dostałeś ciężkie zadanie, aby odwzorować postać Piotrusia Pana. Poradziłeś sobie bardzo dobrze. Od razu widać, o kogo chodzi. Nawet twoja czupryna sprawdziła się w tym zadaniu idealnie, chociaż pokusiłabym się o stwierdzenie, że sweterek jest nieco tandetni. Ocena 7,5/10
Los zgotował im nie lada wyzwanie pod zagadką numer 2:
,,Anthony Daniels grał w tym być może,
choć czy dla niego jest to gwiezdne przestworze?
Czy jest to możliwe, aby znalazł się taki,
co nie zna przygód tej kosmicznej sagi?
Odpowiedź to Star Wars czy też Gwiezdne Wojny - jak kto woli. Byłam bardzo ciekawa, 
czy któraś z drużyn wylosuje tą kategorię, gdyż do najłatwiejszych nie należy. Sprawdźmy zatem! 
Moja opinia: Zdecydowałeś się na look prawie cały ze sklepu klubowego - czy to dobrze? Zależy,
jak kto woli. Według mnie uszka totalnie nie pasują do kompozycji, a całość nie wygląda najgorzej.
Roxanne: Wyglądasz dość wojennie. Hah, dzięki tej broni zapewne. Jedynie co mi tutaj przeszkadza to te uszka cute pandy. Całość wygląda dosyć groźnie. Jesteś po dobrej czy złej stronie mocy? Wydaje się, że po tej drugiej. Mały plusik, bo ja też hah. Oceniam na 7,5/10.
piątnica: Stylizacja oczywiście nawiązuje do tematu, jednak wykorzystanie samych rzeczy klubowych jest po prostu pójściem na łatwiznę. Do tego fakt, że nawet nie posiadasz tych ubrań i ss jest zrobiony w sklepie klubowym... Ocena 5/10
Marta: Strój zgadza się z tematem przewodnim. Nie pasują mi jednak uszka i pomyślałabym nad innymi butami. 8/10  
Moja opinia: Fanką Star Wars nigdy nie byłam, ale patrząc na Twoją propozycję poczułam
ten klimat. Maska dodaje tego czegoś, do tego kombinezon - nieźle.
Marta: Twój strój przypomina mi bardziej postać z Anime lub po prostu ninję. Dałam taką ocenę, ponieważ stylizacja nie pasuje mi do Star Wars. 3/10 
Roxanne: Han Solo? Wszystko mi tu gra i buczy, że tak powiem. Nawet opaska zwycięstwa jest ☺️. Tylko brakuje mi tu jakiejś borni. Miecza świetlnego, broni Hate You czy tam innych. Dobra przestaję narzekać. Właśnie dojrzałam, że na plecach masz miejsce na dwa miecze. Zwracam honor. Jak dla mnie Ty poradziłeś sobie najlepiej z tym zdaniem, dlatego daję Ci mocne 8/10. Tylko tego proszę nie zmarnować.
piątnica: Tak jak w przypadku Hate You, poszedłeś trochę na łatwiznę. Odwołanie do tematu jest, ale wygląda to po prostu nudno, szczególnie ze sklepowym tłem. Ocena 5/10
Moja opinia: Zdecydowanie z tej grupy wyszłaś najlepiej. Stworzyłaś oryginalną stylizację,
dodając do tego prześwietne tło - czyżby to zasługa tak dobrych wyników i doświadczeń z ANTP?
Roxanne: Czy ja widzę strój „Wonder Woman”? Chyba nie te dzieje, ale cii… Tło jest galaktyczne, gwiezdne i takie wpasowane, ale co do reszty muszę się doczepić do kostiumu w sklepie widziałam bardziej odpowiedni. Broń może być. Spodziewałam się po Tobie czegoś więcej - serio. Oceniam na 5/10.
piątnica: Od razu widać, że masz za sobą przygodę w Top Model. Cieszę się, że doświadczenie zdobyte w tej serii pozwoliło ci na stworzenie tak fajnego zdjęcia oraz oryginalnej stylizacji łącząc różne elementy, a nie zakładając gotowy komplet. Ocena 9/10
Marta: Strój ładny. Fajnie, że do gotowca dodałaś jakieś dodatki. Kokarda kolorystycznie pasuje, ale do tematu kompletnie nie. Tak samo cała stylizacja kojarzy mi się z superbohaterami, niezbyt podchodzi mi do tematu Star Wars. 5/10  
Na wstępie na pewno zauważacie, że na zdjęciu kogoś brakuje. Niestety Julka musiała
pożegnać się z serią, a przyczyny niech pozostaną między nami. Dziękuję Ci jeszcze raz za udział!
Dziewczyny zgodnie wybrały zagadkę numer 5:
,,W tymże kraju żył Picasso,
najsłynniejszy malarz w świecie,
tam kastaniety usłyszysz klaśnięcie.
W rytm flamenco zatańczysz śmiało
i torreadora uchwycisz żwawo"
Jedna z przyjemniejszych zagadek, a odpowiedź to oczywiście przepiękny kraj, jakim
jest Hiszpania. Jak poradziły sobie dziewczyny?
Moja opinia: Nie mogę się napatrzeć. Stylizacja jest obłędna. Użyłaś rzeczy eventowych, a także
klubowych i od projektanta, skradłaś show dzisiaj kochana.
piątnica: To najlepsza stylizacja spośród wszystkich, które tu zobaczyłam. Oprócz odniesienia się do tematu wyglądasz niesamowicie stylowo. Przez włosy, które zasłoniły charakterystyczne złote ramiona kurtki, nie byłam pewna co to za element. Jestem pod wrażeniem, bo pokazałaś go w zupełnie nowy sposób. Ocena 10/10
Marta: Pobawiłaś się tworząc coś z niczego i wygląda to naprawdę dobrze. Jednak po stylizacji miałabym problem konkretnie stwierdzić jaki to jest temat, dlatego też taka ocena. 8/10 
Roxanne: Nic dodać, nic ująć. Kupiłaś mnie. Swoim wyglądem, swoim pomysłem i kreatywnością. Zarówno dodatki jak i sam kostium podoba mi się. Daj mi namiar do projektanta – haha. Ocena 8/10.

Moja opinia: Stylizacja jest prześliczna (ale to już przecież wiesz 😂). Sukienka i buty to standardowe połączenie, ale dodatki, których użyłaś nadają innego wyrazu tej propozycji. 
Marta: Stylizacja jest przecudowna. Po prostu się zakochałam! Hiszpania kojarzy mi się z tancerkami flamenco, z długimi sukniami i przede wszystkim z kolorami, które są u Ciebie przewodnie. Dokładnie to odwzorowałaś. Próbowałam się do czegoś przyczepić, ale nie mogę. To co stworzyłaś jest śliczne. Świetna robota! 10/10 
Roxanne: Widzę tu liderkę i królową tej grupy. Twoja koleżanki połączyły różne kostiumy tworząc piękne stylizacje, ale dla mnie to Ty tu królujesz. Brak mi słów. Wyglądasz po prostu obłędnie. Połowa punktu do 10. Oceniam na 9,5/10.
piątnica: Początkowo myślałam, że tematem jest harem, nie tylko po stylizacji, ale też po tle, ale po przeczytaniu tytułu, faktycznie można dostrzec w tym Hiszpanię. Nie wiem, czy szłabym w taką powagę, czy nie wolałabym postawić na coś młodzieżowego i z werwą. Ocena 7/10
Brzęczyszczykowiczanie (uduszę Was za tą nazwę, ledwo się ją da napisać 😂) zdecydowali się na zagadkę numer 7:
,,Gatunek muzyczny wszystkim dobrze znany
w hot16 challenge często używany.
Z trzech liter się składa
i łatwo w ucho wpada"
Myślę, że każdy wie, iż chodzi o rap. Łatwa tematyka? Zobaczmy!
Moja opinia: No nie porwałaś mnie dzisiaj swoją propozycją. Nie przypominasz mi za bardzo
raperki, nie czuję tego klimatu. Plus dla Ciebie jednak za pomysł, bo temat nie należał do łatwych.
Roxanne: Moim zdaniem Twojej stylizacji brakuje mojego niezawodnego „pazurka”. Całokształt jest ok. Nie mam „WOW”, ale nie ma także „Kompletny Troll”. Jest coś pomiędzy. Stylizacja jest so-so. Ocena 5/10.
piątnica: To miał być hip hop, a widzę tu stary trend na tumblr girl. No i zero jakichkolwiek dodatków podkreślających temat. Stylizacja wygląda jak zrobiona na odczepnego. Ocena 6/10
Marta: Postawiłabym na coś bardziej ‘’drapieżnego’’. Jest za lekki makijaż, spódniczka też mi nie pasuje do tematu. Pokombinowałabym z tymi dwoma elementami. Pomysł miałaś dobry. 6/10 
Moja opinia: Widzę fajny pomysł na stylizację, chociaż brakuje mi jakichś elementów, które
przykułyby moją uwagę. Masz plusika za pomysł!
Marta: Kolorowe włosy, tatuaże, kolczyki. Ogólny zamysł jest dobry, jednak brakuje mi ‘’tego czegoś’’, dlatego zamiast 10 ode mnie jest 9.
Roxanne: Ta stylizacja jest już lepsza. Bo mamy słuchawki, czapeczkę odwróconą daszkiem do tyłu. Coś się po prostu dzieję. Dodałabym czegoś jeszcze. Czegoś co usatysfakcjonowało mnie w zupełności. Daję 6,5/10.
piątnica: Oczywiście stylizacja ma nawiązanie do tematu, ale jest raczej słaba i nudna. Wiem, że z taką liczbą image'u ciężko jest go zrealizować, jednak muszę oceniać to, co widzę i szczerze nic nie przyciąga wzroku. Można to było zrobić dużo lepiej i z klimatem. Ocena 6/10
Moja opinia: W ciekawy sposób próbowałaś zinterpretować temat. Połączenie podstawowej
bluzki ze spódniczką i kurtką jest nawet nawet. Czegoś mi tu jednak brakuje...
Roxanne: Wydaję mi się, że twoja praca podoba mi się najbardziej. Kurtka, czapka i krótkie skarpetki. Nie ma tu tygrysiego pazurka, ale kociaka jest. Poprowadź resztę grupy. Bo Ty wydajesz się najodpowiedniejszą osobą na stanowisko lidera. Oceniam na 7,5/10.
Marta: Jest dobrze, ale tak jak poprzednia osoba, popracowałabym nad dołem i makijażem. Czapka z daszkiem jest jak najbardziej na plus, dlatego daję trochę wyższą ocenę. 7/10 
piątnica: Ta stylizacja wygląda tandetnie, jak dziewczynka, która próbuje udawać groźnego rapera. Bardziej przypomina mi to 2010s, czyli okropny czas, jeśli chodzi o modę. Ocena 6/10
Ostatnia drużyna zdecydowała się na zagadkę nr 4:
,,Pełno wiosną ich na świecie
i na łąkach, i przy domach.
Kolorowe i pachnące,
swym wyglądem zachwycające"
Mowa tu, rzecz jasna, o kwiatach. Wahałam się, czy ten temat nie okaże się za trudny, ale
postanowiłam dać temu szansę. Sprawdźmy, czy uczestnicy podołali zadaniu:
Moja opinia: Nie spodziewałam się aż tak pięknych rezultatów. Mimo mocnej urody, jaką
emanuje Twoja postać, udało Ci się tą stylizacją pokazać także jej delikatną stronę. Brawo!
Roxanne: Spódnica robi za płatki – masz plusa za pomysł. Zamiast czarnego gorsetu dałabym coś zielonego robiącego za pnącze. Dodatki dają kolejny plusik. Oprócz róży widzę tutaj też różowe kwiaty jako ozdobniki butów. Podoba mi się Twój zamysł – ocena 8/10.
Marta: Bardzo podoba mi się stylizacja. Z tego co widzę kolorem przewodnim jest różowy i do tego dopasowałaś wianek i różę w tym samym motywie. Zdecydowanie widzę temat, jednak zamiast zielonego chokera postawiłabym na coś delikatnego, różowego. 9/10 
piątnica: Wyglądasz bardzo kobieco. Jesteś niczym kwiat róży, który oprócz czarującego wyglądu posiada kolce. Fuksja idealnie pasuje do twojej mocnej urody. Ocena 7,5/10
Moja opinia: Domyślam się, że było Ci ciężej od dziewczyn stworzyć stylizację. Bardzo jednak
przypadła mi do gustu Twoja propozycja - marynarka w kwiatki i do tego różyczka - moim
zdaniem idealne połączenie.
Roxanne: Podobnie jak koleżanka czerwona róża? Przyjrzyjmy się dokładnie. Garnitur, w którym mamy widoczne różyczki – mhm. Panie mają lepszy wybór kwiatów wiem to, dlatego cieszę się, że poradziłeś sobie  z zadaniem. Dodałabym coś zielonego tak jak u Aidy. Oceniam na 7,5/10.
piątnica: Gdybym nie znała tematu, pomyślałabym, że przebrałeś się za Wampira. Nie do końca rozumiem tej maski i myślę, że to właśnie ona zadziałała na niekorzyść stylizacji, która powinna emanować delikatnością, a nie przestraszyć. Ocena 6,5/10
Marta: Jak patrzę na tą stylizację to róża w dłoni wydaję mi się być osobnym elementem. Mam wrażenie, że mogłeś postawić na róż i zieleń, żeby dopasować kolory do kwiatka. Tymczasem czarny w ogóle nie pasuje mi do tematu kwiatów. 4/10
Moja opinia: Masz u mnie plusika za to, że nie poszłaś w różowy, jak Twoi znajomi z drużyny.
Postawiłaś na biały, łącząc go z zielonym, co wygląda fantastycznie.
Roxanne: Białe róże. Lubię jak ktoś wyróżnia się z tłumu. I Ty właśnie to robisz. Masz u mnie wielkiego plusa. Mianuje Ciebie liderem, bo masz wyczucie stylu i mody. Twoja stylizacja z całej grupy podoba mi się najbardziej. Ocena 9/10.
Marta: W porównaniu do reszty grupy postawiłaś na białe kwiaty i to był strzał w 10! Podoba mi się połączenie bieli z zielenią. Spódnica, która jest rzadko używana w grze, idealnie tutaj pasuje. Nie byłabym jednak sobą jakbym się do czegoś nie przyczepiła. Różowy makijaż kompletnie mi nie podchodzi, poszłabym pod kolor kreacji i ręka jest za ‘’goła’’ i to przykuwa moją uwagę. Dodałabym chociaż jakąś bransoletkę. 8/10
piątnica: Postawiłaś na dość proste połączenie, ale czasem to najbardziej popłaca. Wpasowałaś się do tła parku i wyglądasz bardzo czarująco i delikatnie, właśnie jak kwiat. Ocena 8/10

Jak widzicie, gorzkich słów i pochwał nie brakowało. Zgadzacie się z opiniami czy może
wręcz przeciwnie? Podsumujmy to wszystko w tabeli:
Definitywnie zatem na ten moment prowadzi drużyna nr 2, a tuż za nimi Trytytki. Czy zdołają
dogonić przeciwników? A może inna drużyna wybije się następnym razem?
Na początku wspomniałam, że i Wy możecie wesprzeć swoich faworytów
w tej rundzie, głosując na nich w sondzie. Wykorzystajcie mądrze ten głos, który jest
wart aż 5 punktów! Głosowanie potrwa do 24 lipca do godziny 12:00
Jak myślicie, co czeka zawodników w następnej rundzie? Mogę Wam tylko powiedzieć, że będzie
to emocjonujące przeżycie dla nich...
Tymczasem do następnego kochani!
//Madzia 

17 komentarzy:

  1. Ale pięknie! Najlepsze drużyna nr 2 - zwłaszcza, że mieli najtrudniejszy temat. Jestem ciekawa jak bedzie dalej, super seria bo sporo sie chyba będzie działo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i mam nadzieję, że ciekawość z rundy na rundę będzie tylko wzrastać.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o tę tabelę, to moim zdaniem trochę nie fair porównywać drużynę lemurów i ciućmoków do pozostałych grup. Przecież mają oni o 3 oceny mniej od reszty, przez co te zsumowane wyniki tak naprawdę nic nie oddają. Jury nie powinno przyznawać punktów każdemu z osobna, lecz całej grupie i oceniać całokształt ich pracy. Wtedy punkty by się zgadzały. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, wykorzystam ją na przyszłość :)

      Usuń
  3. Jestem zachwycona Star Wars. Chłopaki super Primeverka też ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawda. W ogóle nie w temat... To bardziej marvel a nie star wars, nie rozumiem czemu piątnica jej dała tyle punktów a np w drużynie nr 2 nie doceniła. Przynajmniej byli idealnie w temat

      Usuń
    2. Mysle ze za oryginalnosc, przeciez jest ladnie i z pomyslem

      Usuń
    3. No ale chyba po to były tematy żeby się do nich stosować. Jakby ktoś inny się ubrał nie w temat to by dostał ze 4 pewnie

      Usuń
  4. Widać kogo jury faworyzują, a kogo nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ""słabo trochę, że nie kupiłeś stroju i ss z nudnego tla sklepu klubowego"" (sorry ze niedokladnie cytuje ale nie da sie kopiowac) ??? xD nie bylo obowiazku kupowania stroju ani robienia tego w fotografia liczyla sie sama stylizacja piątnica chyba nadal tkwi w top model na oazie budzimy się! tu nie trzeba sesji zdjeciowych a tak w ogole to uwaza sie za guru modowe a w ocenianiu słabo, zgasiła kilku fajnych uczestnikow, a ma swoich faworytow i np. Primavere miala gotowy komplet, moze z 1 dodatek nie opasujacy kompletnie do star wars i dostala 9 / 10 ??? smiech na sali PIATNICA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD przyjrzyj sie ze caly komplet jest zrobiony z innych elementow

      Usuń
  6. Widać że faworyzuje Primevere. Ona miała temat star wars a ubrała się jak superbohaterka z marvela. Dała jej 9/10 i jeszcze chwali. Że co? A taką Vivian, Red Lips czy angel oceniła na 7... śmiech na sali

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyliłaś się z 2 i 3 i pewnie sporo osób to myli, bo moim zdaniem najgorzej Star Wars

    OdpowiedzUsuń
  8. O, widzę że skończyło się remisem między drużyną nr 2, a trytytkami. Była zacięta walka, więc może dobrze że jak skończył się czas na głosowanie to remis mają. Byłam ciekawa kto wygra z nich

    OdpowiedzUsuń