wtorek, 12 stycznia 2021

♠Nowa Redaktor♠

Cześć, siema elo mamy ogólnie taką sytuację, a nie inną. Każdy boi się o istnienie gry Awatarii, więc w dobie tej zbiorowej paniki przychodzę ja, nowa redaktorka, która może w dobrą godzinę się pojawiłam, może w złą, więc dzisiaj powiem Wam kilka słów o sobie. Parę faktów może Was zaskoczyć, ale ja mówię wszystko otwarcie. Nauczyło mnie to życie i przebywanie z ludźmi na Awatarii, nie lubię się rozpisywać, więc może zacznę. Zostańcie do końca.

1. Fakt mam na imię Sylwia i jestem osobą w realu niepełnosprawną, zmagam się z różnymi przypadłościami, ale walczę z tym na co dzień.

2. Fakt mam 36 lat. Każdy z Was zacznie mnie hejtować, dlaczego gram w grę dla dzieci? Odpowiedź jest prosta, bo lubię przebywać z ludźmi a choroba, z którą się zmagam na co dzień wspomaga właśnie ta gra.

Fakt. 3 Jestem wrażliwa na muzykę, na świat, na krzywdę zwierząt i hejt, więc bardzo prosiłabym o zrozumienie. To jest mój powrót na bloga po długim czasie.

Starczy myślę tyle faktów, a teraz może moje zapatrzenia na posty na blogu.
Posty będę pisać dwa razy w tygodniu w środy i w piątki. Godziny nie podaję, bo zawsze to może się zmienić. Co do tematyki postów myślę, że zostanie to dla Was niespodzianka. Im bardziej nie wiecie jaki będzie temat mojego posta, tym bardziej będziecie wchodzić na mojego posta i czytać go, do czego Was kochani zachęcam. Dziękuję Magdzie za ponowne przyjęcie mnie na bloga i myślę, że to będzie owocna współpraca czego nam życzę.

Wasza Sylwia

7 komentarzy:

  1. Powodzenia. Jaki masz Nick w grze? I nie boisz się że ludzie cb wyśmieją przez wiek jaki masz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co panikować ;)
    Jest nowa wersja gry na android.
    Tylko uprzedzam trzeba zainstalować aplikacje "Gry Google Play" oraz w ustawieniach "Gry Google Play" oraz włączyć funkcję "Loguj się automatycznie w obsługiwanych grach", żeby zawsze jak odinstalujesz grę, wczytywało ci zapis z chmury. W przeciwnym razie nie wczyta ci się postęp w grze :c i bd musiała na nowo grać.
    Głowa do góry :), pozdrawiam Pokeboy, gram w awatarie na androidzie, też grałem na NK z 8 lat jak nie dłużej. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos się nie boje dlatego też otworzyłam się

    OdpowiedzUsuń