piątek, 1 stycznia 2021

♦ Jak to wystylizowali? ♦

 Hejka naklejka!
Witam Was kochani w nowym roku, 2021, którego witamy z nadzieją na lepsze 365 dni naszego życia. Czy okaże się złudną? Dowiemy się wkrótce. Tak czy siak, event zimowy zebrał ogromne rzesze zainteresowanych i chętnych do podjęcia się walki ze złoczyńcą. Dostaliśmy nowe komplety do kolekcji kolorowych ubrań i to im poświęcę dzisiejszy wpis. Miłej lektury!
Postanowiłam znowu pośledzić naszych cudownych graczy i spojrzeć, jakie tym razem mają pomysły na stylizacje z wykorzystaniem nowych elementów. Zanim do tego przejdziemy, przedstawię pokrótce schemat dzisiejszego wpisu. Przed każdą ,,grupą" pojawi się nazwa zestawu, z którego gracze zaczerpnęli elementy. Następnie dam swoją propozycję i grupę zamkniemy Waszymi strojami z krótkim komentarzem z mojej strony. Zaczynajmy więc!
W swojej propozycji wahałam się nad kilkoma wariantami kolorystycznymi. Początkowo chciałam wziąć fiołkowy, potem żółty, aż stwierdziłam, że czerwony będzie najlepszy. Do tego dałam mój ulubiony, motylkowy top, czarne dresy z eventu zimowego i kolczyki również. Co do butów miałam spory dylemat z odcieniami czerwieni, żadne nie chciały mi ładnie przypasować, ale myślę, iż te całkiem całkiem się tu sprawują. Spójrzmy teraz na Wasze propozycje:
Kolorystyka jest przeróżna - znalazła się także propozycja czerwona, która zresztą bardzo mi się podoba. Druga, według mnie, perełka to stylizacja Sandry - kolor różowy, na który ostatnimi czasy miałam szał, to strzał w 10! Udało mi się uchwycić także dwóch panów, którzy poszli w klasyczną biel i czerń, ale ciekawie skomponowaną.
Tutaj długo zastanawiałam się, jak to wszystko dobrać. Wspomogłam się rosyjską wersją gry, co zresztą widać, bo spódnica Frau nie jest dostępna na polskich serwerach. Wpasowała mi się tutaj idealnie, dlatego mimo wszystko postanowiłam to tak zostawić. Z dodatkami nie szalałam, co widać gołym okiem. Z zestawu Regular wzięłam top, ale poza tym mamy także opaskę i kurtkę, a na te elementy właśnie rzucili się gracze:
Tym razem znalazłam nawet osoby dobrze znane z awataryjnego show-biznesu - Angelę i TakiTaki. Każda osoba miała inną koncepcję co do poszczególnych elementów, ale najbardziej urzekła mnie propozycja Efemerycznej - jedyne, co mi tam nie pasuje, to opaska ze złotymi gwiazdkami - może inny element zrobiłby lepszą robotę? Lub totalny brak dodatku na głowie, czemu by nie. Angela postawiła na fioletowy, przełamując go białymi butami, jednak moim zdaniem nadal za dużo fioletu.
Sweterek z tego zestawu to zdecydowanie faworyt wśród pań - co się nie spojrzy to któraś dama ma go na sobie. Sama się przyznam, że jestem jego ogromną fanką. W stylizacji postanowiłam pomieszać odcienie żółtego i niebieskiego. Czemu akurat tak? Bo miałam ochotę na dodanie do tego widocznej w stylizacji opaski, więc kolorystyka była już ,narzucona". Na spodnie natknęłam się przypadkiem, ale bardzo mi pasują, a z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona. A jak inne panie postanowiły wykorzystać tenże element - klasyczne połączenia czy nieszablonowe rozwiązania?
Tutaj propozycji mamy znacznie więcej, bo jak już wcześniej wspomniałam - praktycznie co druga dziewczyna go ma. Najbardziej spodobały mi się stylizacje thank u, next, piątnicy i Aenter. Każda poszła w inne rozwiązania, które bardzo mi przypadły. Na wyróżnienie zasługuje również mahda, której biało-czerwona propozycja jest także magiczna (i jakże patriotyczna haha), aczkolwiek moim zdaniem dużą robotę robi sweterek sam w sobie, wystarczy tylko umiejętnie dobrać pozostałe elementy.
Przyznam szczerze, że tutaj miałam największy problem ze stylizacją. Z jednej strony kurtka jest banalna do wystylizowania, a z drugiej jednak nie. Ostatecznie zdecydowałam się połączyć ją z klasycznymi kolorami, używając koszuli z eventu halloweenowego. Co do propozycji graczy, nie znalazłam ich zbyt wielu - śmiem twierdzić, że nie cieszy się dużym zainteresowaniem (albo ja mam pecha i nie mogę nikogo spotkać...).
Udało mi się ,,dorwać" cztery panie, które zdecydowały się na stylizację z wykorzystaniem tegoż płaszcza. Moim faworytem zdecydowanie jest propozycja Danielli - poszła w kolory sylwestrowe, także stylizacja na wczoraj jak najbardziej! 
Z tego zestawu postanowiłam wykorzystać spodenki w kolorze fioletowym i połączyć je z klasyczną czernią, a w dodatkach i butach wplatając złoty. Zdecydowanie przeważają w niej elementy ze sklepu klubowego i z eventu zimowego, więc każdy aktualnie może sobie pozwolić na ich zakup. Spójrzmy, jak gracze postanowili wystylizować elementy z zestawu Urban style.
Większość pań postawiła na sukienkę, którą łączyły z przeróżnymi elementami. Najbardziej podobają mi się propozycje Vanessy, Vice i Milisen - mimo może i banalnych rozwiązań wygląda to naprawdę fajnie i z chęcią sama bym podobną stylizację założyła.
A Wy co sądzicie na temat nowych kompletów? Zakupicie jakieś elementy czy rezygnujecie?
To tyle na dzisiaj moi drodzy, miłego popołudnia i do następnego!

2 komentarze:

  1. Każdy wystylizowany przez Ciebie Madziu komplet wygląda szałowo. Do zakochania jeden krok, jeden jedyny krok nic więcej [...]. Cóż jak na razie w mojej szafie znajdują się trzy rozciągnięte swetry "Untidy", ale poluję też na kurtkę puchową "Sport Style" oraz opaskę "Regular". Pozdrawiam serdecznie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Oj sweterek to must have w naszych szafach haha, ale ogólnie ubranka z kategorii ,,kolorowa odzież" są bajeczne i najchętniej wszystkie by się kupiło.
      Również pozdrawiam! ^^

      Usuń