Hejka naklejka!
Moi drodzy, wiem, że pewnie nie spodziewaliście się dzisiaj żadnego wpisu, bo przedwczoraj około godzin wieczornych odwołałam wszystkie posty, które zaplanowałam. Niestety, moja bardzo słaba odporność znowu się odezwała i mimo tego, że większość czasu spędzam w domu, jednak dopadła mnie choroba - ma się to szczęście 😂. Jednak gdy poczułam się lepiej, postanowiłam dokończyć wpis i go opublikować. Miłej lektury!
W ostatniej części pod lupę wzięliśmy takie aspekty, jak codzienne logowanie i zawody (jeśli chcesz to sobie przypomnieć, odsyłam tutaj). Dzisiaj postanowiłam pochylić się nad interakcjami, które mamy dostępne na obu wersjach gry, tzn. interakcje wyłącznie naszej postaci i względem innych. To co, zaczynajmy!
Tym razem nie będę co chwilkę przenosić się raz na tą, a raz na tą wersję gry, tylko najpierw omówię w całości jedną, a potem drugą. Myślę, że tak będzie przejrzyściej.
Jeśli chodzi o opcje po naciśnięciu naszej postaci, prezentują się one następująco:
Mamy zatem cztery główne zakładki. Zacznijmy od mojej ulubionej, czyli paszportu. Jak wiemy, nasz paszport nie został zaktualizowany do modelu tego z rosyjskiej wersji gry, chociaż nie ubolewam nad tą zaległością - wolę ten, który teraz mamy. Wizualnie prezentuje się tak:
Mamy tutaj zatem wszelkie informacje, dotyczące naszych statystyk w grze - wszelkie tytuły, poziomy w zawodach, punkty komfortu itp.
Kolejna opcja naszej postaci to taniec, która po jej wybraniu ma cały wachlarz tańców do wyboru:
Każdy taniec wygląda oczywiście inaczej, jeśli nie pamiętacie lub chcecie po prostu popatrzeć na parę ich ujęć, to zamieszczam poniżej kilka z nich.
Pozostałe dwie zakładki dotyczą pozytywnych i negatywnych reakcji postaci. Są to zakładki stosunkowo nowe, gdyż dodane w tym roku. Kryją pod sobą przeróżne, ciekawe interakcje:
Jeśli chodzi o interakcje wyłącznie naszej postaci, to tyle. Przejdźmy zatem do interakcji z innymi graczami. Opcji mamy zdecydowanie więcej:
Tutaj nie będę omawiać każdej zakładki - paszport wygląda identycznie, jak w przypadku własnego, interakcje: czaruj, poczęstuj, zawody, rzuć tortem są obecne nie w każdym przypadku - są to charakterystyczne opcje dla danej parceli. Przedstawię tu tylko zakładkę z działaniami, która prezentuje się następująco:
Interakcji nie mamy wiele, ale za wszystkie otrzymujemy punkty aktywności. Żeby je wykonywać, potrzebujemy oczywiście punktów energii. Ogólnie uważam, że interakcji między graczami powinno być zdecydowanie więcej albo po prostu porządnie rozbudować te, które mamy dostępne.
Czas przenieść się do świata mobilnej Awatarii. Po wybraniu naszej postaci również mamy cztery opcje:
Od razu możemy zauważyć, że wachlarz możliwości jest mniej obszerny, aniżeli komputerowej wersji. Po wybraniu opcji tańcz nasza postać losowo tańczy jeden z tańców, czyli tak, jak to niegdyś i na komputerowej wersji było. Interakcje negatywne i pozytywne są zredukowane jedynie do płacz i złość się, czyli tak, jak to kiedyś na Awatarii było. Szału zatem nie ma - może paszport uratuje sprawę?
Niestety, nie poprawiło to sytuacji 😂. Nie mamy tu tak ładnego podziału, jaki występuje na komputerowej wersji. Widzimy tutaj te same informacje, ale są one, moim zdaniem, fatalnie rozmieszczone. Może to kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek wątpię.
Przejdźmy teraz do interakcji z graczami. Lista prezentuje się następująco:
Mamy tutaj podobne możliwości, jak w komputerowej wersji. Niektóre różnią się od siebie nazwami, ale jakiejś dużej różnicy nie ma. Interakcje z zakładki działanie wyglądają następująco:Jest ich troszkę mniej, brakuje dodanych w późniejszym czasie na Awatarię opcji piątka i uścisk dłoni. Poza tym nie ma wielu różnic.
Podsumowując dzisiejszy wpis, w dzisiaj przedstawionych przeze mnie kwestiach nie ma wielu różnic, a jeśli są to bardzo drobne detale. Rażącą różnicą jest z pewnością inny wygląd paszportów - nie wiem, czy to kwestia przyzwyczajenia, czy po prostu to naprawdę tak źle wygląda. W dzisiejszym zestawieniu dla mnie wygrywa Awataria, a według Was?
To tyle na dzisiaj moi drodzy, dobrego wieczorku i do następnego!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz